יום שני, 28 בנובמבר 2011

חמור גרם מי שהמציא את החוק הזה! בלשון סגי נהור כמובן.



נתבקשתי כבלוגרית להביע את דעתי  ולהגיד את הכמה מילים שלי לאומה, על הנושא הכי חם וטעון בתקשורת היום- הלא הוא חוק לשון הרע. ובכן הפתרון שלי לחוק לשון הרע הוא מאוד פשוט. לעבור לשפה תנ"כית, או לשפה מליצית גבוהה. רוב הסיכויים שחוץ מאבשלום קור וכמה יחידי סגולה וגדולים בתורה, לא רבים יבינו ויוכלו להיעלב, הלכה למעשה. למעשה יהיו כאלה שיחשבו שמדובר אף במחמאה. וכך ניתן יהיה אפילו לקלל חופשי ובחינם! חינם אין כסף כמובן. זה רק דורש קצת אימון, שכן עבר קצת זמן מאז. הנה כמה טוקבקים לדוגמא:
בן נעוות המרדות שכמוהו! מניין בא לו החוק הזה, כלום נכנסה בו רוח שטות?!
בני בליעל! מלווים בריבית שכמותם! חושבים שיצליחו להשתיק אותנו עם הגזירות שלהם.
איזו אמירה נלוזה הגה איש זה!
למעשה אפשר לעשות שימוש בפטנט הזה בכל תחומי החיים ולהימנע מתביעות והעלבויות, כי יאמר לזכותם, שלא רק חברי כנסת יכולים להיעלב. לדוגמא: איזה כסיל השחקן הזה, שבגד באישה שלו, צריך לנהוג בו איפה ואיפה. או על מגרש הכדורגל -בקריאות "השופט בן רחב!" תראו לי שופט שציפור נפשו תפגע. על הכביש בין נהג לנהג: "אתה נוהג כמו עגלה ערופה!" אף אחד לא יצייץ. רכילות בעיתון בנוסח - גברת איקס החלה להתרועע עם בן התשחורת ההוא. מילים כמו חנטריש, בקשיש, או ג'סטה יחזרו אף הן לאופנה. לדוגמא: מנכ"ל הרשות לניירות ערך עשה ג'סטה לחברה כלשהי ובעקבות כך נעצר בעוון קבלת בקשיש. מישהו רואה בעיה או תביעה בדרך? עשה רק ג'סטה. אפשר לעבור לשפה קדומה גם ביחסים בין גבר לאישה ולמנוע פגיעה רגשית ואי הבנות למיניהן. תוחזר לחיים השאלה הידידותית - רוצה לעלות אלי לקפה ותקליטים? תראו לי אחת שלא תתרגש מהצעה רומנטית ותרבותית כל כך בעידן כמו שלנו.
אבל מה שמדהים הוא, שיש כאלו במדינתנו שמוגנים לחלוטין לגמרי מלשון הרע, ומיהם לדעתם? כותבי הפשקווילים! הם היחידים שלא חרדים להגיד מה שהם רוצים ולהתבטא חופשי, בין השאר לקלל ולהשמיץ את המדינה ואזרחיה. הם הרי מעל לחוק ורשויות החוק חסרות אונים. אוכלי החינם האלו.
וואו, אני מקווה שהחוק לא אושר כבר במהלך כתיבת שורות הללו. וליתר בטחון אומר שכל מה שנאמר פה, נאמר בלשון סגי נהור כמובן. על אחת כמה וכמה. ולהווי ידוע שרק חמדתי לצון. נו טוב, שלפחות יחלקו את השלוש מאות אלף שקל האלה לתשלומים. רחמנא לצלן.

2 תגובות:

  1. מה רבה שנינותך יקירתי זהובת המחלפות! ליל מנוחה וחלומות פז והלאה להם בני הבליעל המשחרים לפתחנו

    השבמחק
  2. צודקת. תכלס הכל עניין של טון אנד סטייל.

    השבמחק