יום שלישי, 20 בנובמבר 2012

מה לובשים לחדר מדרגות?


צבע אדום
דקה וחצי.  זה כל הזמן שנותנים לי לבחור בגדים ולהתארגן להופעה בקומה האמצעית שבחדר המדרגות. דקה וחצי, זה הכל. שלושים שניות לבחור מכנסיים, שלושים שניות – חולצה ונעליים, ושלושים שניות למלמל לעצמי שוב ושוב את המשפט "אני לא מאמינה, אזעקה, אני לא מאמינה, אזעקה", ולרוץ עם הילדה לעבר הדלת, למפגש המחזור המרגש עם השכנים -  הו גם אתם פה, איזה יופי לראות אתכם, לא שמתי לב שאתם גרים פה עד לרגע זה! אבל שלא תפתחו ציפיות ליותר משלום שלום עם החזרה לשגרה, ולא, אני לא רוצה לשמוע מה עשיתם בדיוק דקה לפני שהגחתם נסערים מהדלת. זה מעניין אותי כמו לשמוע מישהו שמספר מה הוא יעשה אם יזכה בפיס. והסוגיה היותר מטרידה היא מה קורה אם יש שתי אזעקות באותו יום – מה יהיה אם אתפס פעמיים ביום באותה גרדרובה. שלא לדבר על אזעקה בלילה. אין איום יותר קיומי מזה. אני בדילמה אמיתית כל לילה לפני עלותי על יצועי, מה ללבוש ואיך אני רוצה להיתפס בציבור כשאשלף מהמיטה לפתע בשעת לילה מאוחרת. האם בקומבניזון סאטן בצבע אפרסק עם מלמלה, כאחת שחיי הלילה שלה סוערים או – בטרנינג בלוי, גרביים מקריות, חולצה אירעית, ולראשי מצנפת - כאחת שנרדמה ליד הטלוויזיה? האופציה היותר קרובה לקרקע. ודאי שלא אקח סיכון עם האופציה של רולים, קרם לילה על הפנים ופרוסות מלפפונים על העיניים, אחרי הכול אנחנו במלחמה. או שאולי פשוט אישן בשק שינה וברגע האמת אקפץ איתו או אדדה לעבר חדר המדרגות, כמו בתחרויות ריצה היתוליות. נראה לי שבשלושה ניתורים אני מגיעה עד לדלת. אני אתאמן על זה קצת, קשה באימונים קל בקרב.
וואו, שנייה מה זה הקול הזה, נדמה לי שזו אזעקה. למקומות היכון, רוצי! ואיפה לעזאזל כיפת הברזל שלי, כלומר החזיה, פור גאד סייק, לא חשוב יאללה, אני אזרוק עלי דובון צבאי, מלחמה או לא מלחמה?  

2 תגובות:

  1. אין ספק שהסוגייה המורכבת ביותר היא עניין החזייה. כיפות ברזל, לצורך העניין. מי יותר, מי פחות, אבל להיראות בפרהסיה בלי חזייה??? לזה יש אישור רק בשש בבוקר כשיורדים לפיפי עם הכלבה ורק החתולים נמצאים בחוץ. שיהיה לנו יום שקט!

    השבמחק
  2. אכן, נראה שלמרות שבתל אביב לא הייתה אף פגיעה, הם אלו שסבלו יותר מכולם מהמתקפות האלו. כל היתר, בסך הכל איבדו כמה בתים, רכבים, פציעות וכמה הרוגים, אבל להרוס לתל אביבים את השלווה ?
    עד כאן, יותר לא עושים לייק, לחמאס בפייס בוק !

    השבמחק