יום חמישי, 24 בפברואר 2011

הרהורים על פורים וגם תמונות ואלבומים, שירים וריקודים.

או: לתפוס את הרגע...
 

אז כמו שכל הקניונים כבר מבשרים: פורים בפתח וזה לא מבדח.
רבים מאיתנו נמצאים בתקופה הלא פשוטה הזו, בה צריך לחשוב ולארגן את התחפושת לילד. מתפללים בליבנו שהילד יבוא השנה עם רעיון קל ופשוט. (אולי תתחפש למציל בים? צריך רק בגד ים, רמקול ודגל). צריך לקחת בחשבון, שהתחפושת תתאים לכל מזג אוויר ולאפשרות שהילד גם ירצה לזוז בתוכה ולבצע פעולות בסיסיות כמו נשימה, הליכה, ריצה, מכות ובכי עם החברים בחצר. (דרך אגב, לדעתי לכל תחפושת קנויה צריכה להיות מצורפת ערכת דמעות קטנה, על כל מקרה).
וכשמדברים על פורים אי אפשר שלא לדבר על צילומים ותמונות. פורים בלי תמונה משול לפסח בלי מצה וליום עצמאות בלי שידור חוזר של גבעת חלפון, ולהזכירכם, בצד הבלוג המחוייך שלי, אני גם מעצבת (ברצינות) לאנשים אלבומי תמונות ייחודיים. ופורים זה החג להציע לכם את שירותי. הרי אין מצב שלא תצלמו את הילד שלכם בתחפושת. ליום הזה בעצם הומצאו המצלמות לא? למה מחכה כל השנה על המזנון, מצלמת הקנון או הניקון הסופר משוכללת, עם הזום שבע מאות וריפלקס וריפלוקס וזום אין וזום אאוט, אם לא לאותו שבריר שנייה ורגע חמקמק. לא חשוב אם הילד בוכה באותו הרגע, לא רוצה להצטלם, לא סובל את התחפושת שלו, לא נוח לו, הניילון הזה מגרד אותו, החוט הזה דוקר אותו, מתבייש, עייף, רוצה הביתה, אנחנו את התמונה שלנו נשיג ויהי מה! תבין בוב ספוג חמוד שלי, ספיידרמן גיבור שלי ,שלגיה של אמא... אמא שלך את התמונה הזו תוציא ממך היום. אז בוא נעשה את זה בטוב. הא? רגע, הנה יופי ,עוד חיוך בבקשה.. חיוך אמרתי! ליצן לא יכול להיות עצוב, ונסיכה לא יכולה לבכות. איזה נסיך יגיע אם תבכי? אה? קודם תכירי אותו, את הנסיך, תסגרו על אולם, אחר כך תבכי לו כמה שאת רוצה.(אלוהים נמצא בפרטים הקטנים -לחצו להגדלה)
אז אחרי שיש לכם את התמונה או תמונות הנכספות, הביאו אותן אלי ואצור לכם מהן מזכרות ייחודיות - מיני אלבום לפורים או קולאז' עם תמונה אחת על קנבס, שיעבירו את הרגעים היקרים ואת הסיפור והחוויה שמאחורי.  
(לחצו להגדלה)
ובכלל, זה הזמן להזכיר גם את עניין המתנות האישיות. עם כל מתנה שאני מכינה לאנשים, אני נהנית לראות את ההתרגשות וההפתעה שלהם עם קבלת המתנה. אנשים מאוד מתרגשים לקבל מתנה אישית שנתפרה בדיוק למידותיהם. שנראה כי חשבו עליהם באמת לכמה רגעים, ואולי אפילו, אולי אפילו אוהבים אותם באמת...כי חולצות ובושם הם איכשהו מסוגלים לקנות לעצמם, אבל לזכות שמישהו באמת ישקיע בהם מחשבה, ילמד על אהבותיהם וחולשותיהם, לזה אין מחיר ואת זה לא קונים בחנות או במכולת כמו שאומרים. גם הקשוח שבגברים יחייך או לפחות יניד גבה, כשהוא יקבל קולאז' שמספר וממחיש ב"יצירתיות" את אופיו  ואהבותיו - בירה כדורגל, בירה כדורגל, אוקי לא נהיה כאלה סטריאוטיפיים, גם חומוס ופיצוחים.  ויש גם סיכוי קל שבקלים, שהוא יראה את זה בגאווה לחבריו, אבל רק אחרי המשחק כמובן . אז לקראת יומולדת הקרוב שלה או שלו תרימו טלפון אלי לפני.
ורגע, הכי חשוב,  למה אתם עצמכם מתחפשים השנה? אל תגידו לי ששוב לקאובוי והיפית. אין עוד תחפושות בעולם? טוב, אפשר להבין אתכם, ככה הורגלתם בילדות. פעם היו פחות או יותר שתי ברירות מחדל: קאובוי לבן והיפית לילדה. שנים התחפשתי כנערה להיפית, אחרי שהתפכחתי מתמימותה של כיפה אדומה ומכפכפי העץ הלא נוחות של ההולנדית. והאמת, אולי אלך על זה גם השנה. מתאים לי בול. הרי אני כל היום זרוקה על הדשא בפארקים, במופעים של רוק פרוע, ישנה קבוע באוהל מחאה זה או אחר ומוחה נגד. וכמובן מי שמכיר אותי יודע, יש לי סרט על המצח ופרח קבוע בשיער .
בעבר היה די פשוט. תחפושות עברו משנה לשנה ומאח לאח. לא רוצה להיות אינדיאנית השנה?
אין דבר, תהיי שנה הבאה.  
ולמתקשים במציאת רעיון  לתחפושת הנה, יש לי כמה רעיונות בשבילכם:
סופרמן - כל מה שאתה צריך הוא להצטייד בעגלת סופר ורשימת קניות
אנשי קריירה שרצים קדימה יכולים להתחפש לאנשים שחיים את הרגע. אפילו לרגע.
נשים רבות יכולות להתחפש ל"יפה טבעי" - זה בסך הכל דורש להסיר את המסכה...זאת אומרת האיפור, הלק והפן .
הגבר הישן יכול להתחפש לגבר החדש ולהפך.
"הבחורה הלא מושגת" – את רק צריכה לסגור את הנייד. תחפושת מאד זולה.
אנשים מתוכננים יכולים להסיר את השעון (תחפושת נורא פשוטה) ולראות מה יביא יום.
אנשים שרואים את חצי הכוס הריקה, אתם יודעים את ההמשך.. אז מה אם ביטוח לאומי נזכר לבקש ממני ארבעים אלף שקל, הוא יכול היה לדרוש שמונים. כן ,מבינה אתכם, תחפושת מציקה ולא נוחה.
 אני בסוף כנראה אתחפש למשהו סטנדרטי -היפיפייה הנרדמת. מה רע? לישון כמה שנים טובות את שנת הביוטי סליפ שלי, לקום רעננה, יגיע נסיך, נשיקה פה נשיקה שם, ויאללה נרכב אל עבר האופק. (רגע, אולי יש טיסות ישירות לשם? צריכה לבדוק את הנושא)
שלכם, שמחה ומבודחת שולי
ואל תשכחו להכין משלוח מנות...
כלל ידוע הוא שככל שתשקיעו בו יותר, כך תקבלו משלוח מנות ביחס הפוך לו בתמורה. נסיון של שנים.
להזמנות אלבומים ומתנות מקוריות  regaim.mail@gmail.com
ושיר שמדבר דוקא על נתינה...עם קצת ליצנים כנדרש מפורים. לחצו על הלינק
.


..


3 תגובות:

  1. שולי, איך שכחת את התחפושת העתיקה ביותר בעולם... נו זאת עם גרבי הרשת השחורות.
    מאיה מסכימה להשאיל לאלי את התחפושת של הכלבלב?

    השבמחק
  2. הכפכפים הוורודים האלה עם הנוצות שבאיזשהו שלב הרגל מתחילה לבצבץ מהחלק האחורי שלהן אחרי שבמועד הקנייה הן היו גדולות בשתי מידות, זה, פחות או יותר, מסכם את ה-כ-ל!!! אה, ובת הים הקטנה שלא רצתה להצטלם.....מקווה שתקבלו משלוח מנות שווה השנה, ולא כזה מצ'וקמק (עם ממתקים בתפזורת מתוצרת של חברות לא מזוהות) בתוך כובע ליצן. נשיקות

    השבמחק
  3. אוי תמר נכון.. הממתקים בתפזורת הלא מזוהים עם ופלות אנונימיות ותפלות וקצת טופי.ואני מבקשת להפסיק להיות כה שנונה ומדוייקת בתגובותיך לבלוג. את מתחילה להוות מתחרה רצינית לבלוגו אני לא יכולה לאפשר לזה לקרות.

    השבמחק