יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

וואו ,איזו מתנה יפה... בטח שהייתם צריכים!


אני רק רוצה להודיע שבעוד חודשיים וקצת יש לי יומולדת, אז תתחילו כבר עכשיו לחשוב על מתנה, שלא נגיע לרגע האחרון טוב?  
הפוסט היום ידבר על הנושא המורכב והנצחי "מתנות". ואם שאלתם את עצמכם עד היום, טוב, אבל מה לי יוצא מהבלוג הנחמד הזה "רגעים", חוץ מלצחוק לעצמי בקול רם או לחייך בשקט..
היום תקבלו את התשובה. ומבטיחה לכם שלא תצאו בידיים ריקות. אלא עם שקיות של רעיונות למתנה, כבר ליומולדת הקרוב של חבריכם, כפי שיצוין עוד בכתבי הפייסבוק.
עקב זאת, עלול הפוסט הפעם לשאת אופי מעט מכירתי יותר, ולכלול מילים עסקיות מרשימות כמו "תוכן שיווקי" "או "מיצוב, מיתוג ומישוש". ועימכם הסליחה. הכל כאמור, למטרות טובות.
כדי שיקיריכם יקבלו את המתנה היפה ביותר בעולם ואתם תצאו נורא בסדר. וכמו שאתם יודעים, לי זה כמובן עולה יותר ובקושי מכסה את ההוצאות, ואם אראה שקל או שניים, זה רק כדי לקנות לילדה עוד צמיד גומי צבעוני או פירורי לחם אורגניים לשניצל, או חלילה אתם יודעים...דיו לפונטים במחשב כדי שאוכל להמשיך ולכתוב לכם. ויכול להיות שאם לא תהיה ברירה, אאלץ להשתמש גם בשפה גבוהה ומליצית ומילים כמו "מבצע" "עד גמר המלאי" "נותרו פריטים אחרונים" ו"בעלת הבית השתגעה" (טוב, זה בטוח) הכל שוב, למטרות צדקה וצמידי גומי. כך בכל אופן, הורה לי מגבוה (מאוד) יועץ הפיתוח העסקי שלי. ואחרי משכורת העתק שאני משלמת לו אין סיכוי שאמרה את פיו.
שנתחיל?..כן, נתחיל.
כמו בכל קמפיין פרסומי גם במתנה אישית צריך להיות לדעתי רעיון. והוא לא מוכרח לעלות הרבה כסף, אלא אם כן, אתם לא מסוגלים אחרת. לאורך השנים במתנות שאני נותנת למקורבי (ראיתם? יש לי "מקורבים"...פוליטיקאית, או לא?) אני תמיד מחפשת את המשהו האישי שיארוז בתוכו משהו מאישיותו של המקבל והוא ירגיש שלרגע קט באמת עצרו להתבונן בו ולחשוב עליו ואפילו לרגע, כמעט, הצליחו לפענח אותו! כמובן שזה תלוי במידת הקרבה. כולנו מכירים היטב את המקרים בהם כמה סבונים- נרות- ספר הזול מבין השניים - ופתקי החלפה, פותרים נהדר את הבעיה. וכן, כן, לארוז למתנה. היא תוכל להחליף, נכון? מחקת את המחיר? (ולא מגולמת שם הנחת המאה אחוז של המועדון נכון?) ואפרופו מתנות ואריזות צלופן מהודרות, מסקרן אותי לדעת, האם מתהלכים בינינו כאלה שאכן משתמשים, הלכה למעשה, בכדורי המלחים המתמוססים האלו לאמבט? אנא צרו קשר, אשמח ללמוד כיצד מגיעים לשלוות הנפש הנדרשת.
וכמה טוב שכבר לא עוטפים בחנויות את המתנות בקילו פרחי בורדו מיובשים ומתפוררים וסרטי רפיה. אותנו כבר לא יקנו בגרוש. אין מה להגיד, הזיכויים עושים לך משהו עם השנים.
אני קוראת לקטגוריות המתנות שלי "רגעים במתנה" ביניהם קולאז'ים אישיים שאני מעצבת לכל נושא ואירוע - יומולדת, הולדת תינוק בת ובר מצווה, או כל תרוץ אחר. הכל כיד הדמיון ,הרצון והממון... נו, סתם אל תתפסו לכל מילה. כל שעליכם לעשות הוא להסתכל על הדוגמאות ולהגיד: "יא, איזה יופי! איך היא עושה את זה? יש לה באמת ידיים טובות" ואל תשכחו לסיום "ואיזה טוב טעם, אני חייב כזה גם, תשיגו לי אותה בטלפון".

מתנת יום הולדת לאחותי


אחותי אירית נלחמת כל השנים בחירוף נפש...בקלוריות, כמו רבים מאיתנו יש לציין. ליום הולדתה האחרון הרגשתי שמגיעה לה צל"ש! ואישור לאכול סוף סוף משהו מתוק אחרי כל השנים הרזות. במתנה מרוכזים כל כלי הנשק הידועים במלחמה.
מתנה יומולדת לסבתא  
כמה טוב שיש סבתא רוזי שמומחית באפיית עוגות. מגיל צעיר, מאיה שלי אהבה לשבת על השיש ולעשות איתה ביחד עוגות. טקס פרטי של שתיהן. לא שאני לא אופה איתה עוגות לאורך השנים, אבל איכשהו עם הסבתא יש לזה טעם אחר. היום המתנה מונחת במקום של כבוד - על השיש ליד המיקסר! שמעתם טוב? ליד המיקסר! (חדי העיין יוכלו להבחין במערוך ובכלי לאפיית עוגיות בצורת לב)
מתנת יומולדת לאח

מצאתי שתי תמונות כמעט זהות של אחי אורן ואבי בערך באותו הגיל 19. מדהים איזה דמיון. לא התאפקתי וזו התוצאה. עם מדבקות שמזכירות לי את ממחטות האף המשובצות של אבי. אז הוא קיווה לקבל ממני איי פד. אז קיווה. מצטערת, לא הבנתי את הרמז.
ובואו נלך צעד נוסף ונדבר על "אלבומי רגעים" אלבומים מעוצבים לכל נושא, אלבומי בת מצווה ובר מצווה, אלבומי שורשים, טיולים וכמובן אלבומי חתונות ו... גירושין - אעשה ישר שני אלבומים זהים. אתמקד לרגע בקהל היעד של בנות בת המצווה - היום כידוע, כל הבנות הן דוגמניות על לעתיד, ולכן חייבות "בוק" כבר בגיל 12. אז במקביל לבוק "המאממם, סוף הדרך וחברותיה" שייתן להן הצלם, שכפלו הורים חרוצים, את התמונות ועצבו מהן בנוסף, אלבום קולאז' יצירתי וייחודי. התכוונתי כמובן שאני אעשה לכם את זה. אני יודעת שאין לכם זמן.
אלבום "רגעים" לבת המצווה של תמרי (כמה דוגמאות -לחצו להגדלה)







 ויש גם את "ספר האורחים והברכות" בו תרשומנה חברותיה הקוליות של בתכם האהובה ברכות ומחמאות לילדת בת המצווה בערב עצמו. הוא לא צריך להיות עבה במיוחד. הן לא נזקקות להרבה דפים - בנות בגיל זה. בדרך כלל הן מוצאות שתי מילים עיקריות, שמעבירות היטב את המסר.
יא מהממתת!!!! מתה עליך!!! יא מלכה!!! יא שולטתתת!!! הכי יפה!!! אוהבת אותך!!!  לנצח נצחים!!!  ומה שאני עושה בדרך כלל הוא לעצב את השער הקדמי של הספר. לא אחראית כאמור לתוכן הספרותי.
מתנה להולדת תינוק 

 ומה נותנים לחברים, שזה עתה ילדו ויש להם כבר שמיניית בייביגרו פרקטית. כל שעליכם לעשות הוא להשיג בתחבולות תמונה של הילוד או להדפיס מהפייסבוק את ההשווצות הראשונות של הוריו. ואפילו שמרו וצלמו את ההודעה הנונשלנטית שהם שלחו לכם בסמס "מזל טוב, שון יששכר שלנו נולד הבוקר 3.990 ק"ג במבצע. לאם, לילד ולחנות שילב שלמטה שלום. תוך ימים יקבלו ההורים הנרגשים קולאז' אישי וייחודי.
"למורה יפית באהבה" מתנת פרידה מב' 2 

אחרי שנתיים בכיתה א' ו- ב' עם המורה האהובה יפית, מה לעשות, צריכים להיפרד. ואיך אומרים למורה תודה בדרך מיוחדת. מבקשים מכל ילד בכיתה לכתוב מכתב פרידה אישי ולצרף תמונה שלו וכורכים אותם ביחד לאלבום יפה ומעוצב עם הרבה רגש. טוב, זה לא פותר מלקנות עוד משהו קטן מסדרת השרשראות והעגילים. אבל ההתרגשות מובטחת.

ופה אתן בהזדמנות במה מפרגנת לגיסתי אביבית גלנץ (נו, בכל זאת משפחה, אתם יודעים) שהיא מוכשרת במינה, ומעצבת במו ידיה את אותיות העץ עם הבד, המקסימות האלה, שאצלי משמשות אוטומטית מתנה לכל תינוק שנולד. להזמנות חייגו! עכשיו! אביבית  054-4319131  

זהו, אני חושבת שהמסר השיווקי הועבר.. ואני יכולה לחזור לשגרת חיי ולהכין את השניצלים שכבר בטח הפשירו. רגע, יש לכם כבר כרטיס מועדון שלי? אל תגידו לי שעוד אין. ממש כדאי לכם! ביום ההולדת תקבלו גלויית ברכה מהודרת שתגיע היישר לתיבת הדואר שלכם! ואחרי שתצברו מיליון שקל בנקודות תקבלו הנחה לקנייה הבאה מעל מליון דולר!
ויש כמובן את הביטוי הזה "שונא מתנות יחיה". אולי יש בו משהו מן האמת והחוכמה.
טוב, תנו לי לחשוב על זה. שלכם, בשיווק ישיר, שולי.

(שום דבר תמרי, להמשיך להיות מהממתת כמו שאת..)

 
והנה שיר שמתאים לנושא ומקווה שישאיר אתכם 
עם טעם של משהו קטן וטוב...

http://www.youtube.com/watch?v=B5Ezz8SEvCg



9 תגובות:

  1. יא שולטתתתתת!!!! איזה כיף של פוסט. הכל ממש מאמםםם לגמרי!!!

    השבמחק
  2. סחתיין על ההשקעה. יצרת מתנות מקוריות במיוחד

    השבמחק
  3. שונא מתנות מפסיד (ובסוף מת כמו כולם)

    השבמחק
  4. שולי רולזזזזזז!
    מדהים! מדהים! מדהים!

    שירילי.

    השבמחק
  5. כמה טוב ש"בעלת הבית עוד לא השתגעה" ומספקת לנו, בקביעות יש לומר, תוכן שיווקי מעורר. שאפו.

    השבמחק
  6. כמה כיף שמפרגנים! לא פחות חשוב

    השבמחק
  7. מדהים עזרת לי ובגדול אני תמיד אלך לתר הזה

    השבמחק
  8. מתנות מדהימות! מתנות תמונה מושלמות כדי להפוך את הזיכרונות שלך לנצח עם משהו מיוחד .

    השבמחק