יום שלישי, 2 בפברואר 2016

יומולדת 50 למתאגרפת על פני מים סוערים



כמה מילים מתוך ערב יום ההולדת, שתאריכה הרשמי 25 בחודש., שערכתי עם אחי התאום אורן, לחברים הכי טובים מכל תחנותי בחיים - החל מגן הילדים, תנועות נוער והרבה מעולם הפרסום ועולם הבלוגים בו אני מבלה היום.וכל בני משפחתי האוהבים

שלום לכולם, המילה מתרגשת תהיה עוול למילה מתרגשת.
ערב זה מוגש בחסות הסטרואידים. סטרואידים נותנים לך כנפיים, לי הם כבר נותנים כנפיים שלוש שנים יבחד עם שלושים קילו תודה בהזדמנות. משפחתי גם היא קבלה כנפיים ויש להם בקשה אחת מהאונקולוגית שלי. רק אל תתני לה עוד סטרואידים, תודה, תרמנו מספיק בבית לכל הסרטן הזה. כלומר הם מתחננים שלא יכולים יותר. כי הם יודעים עם סטרואידים אלו אינם איומי סרק. זה אומר עוד משימת הישרדות, שהם יצטרכו לעמוד בה. והם כל שהם מבקשים זה ללכת קצת לישון. להיות עם משפחתם, ללכת קצת לים ולעשות לביתם. אבל אין שחרורים, כי שולי אמרה שבקרוב ואתם מכירים אותה לא מהיום. תמיד הרי אמרנו עליה במשפחה שהיא קצת משוגעת. האמנית המשפחה,שלא הלכה אף פעם בתלם, למורות רוחם של הוריה.שהחמיצו פנים. הכבשה הבלונדינית.
ושולי כבר הציבה את המשימות הבאות עליהם ושמחה לספר לכם עליהן פה בפוסט.

בקרוב עומדת להגשים את חלום חיי ולהוציא ספר ממקבץ פוסטים מהבלוג שלי
רגים שיקרא "עניין שולי" ועדי עובדי תתכוננו להזמין לחגים..

ובמקביל, עובדת על תערוכה יחיד שלי בנושא סרטן השד שתקרא "אחת  מאחת" במגוון מדיות. אז תתכוננו להיות מוזמנים.
 ויש לח בקשה מכם.אני מתחייבת להתייצב פה אתכם וגם שנה הבאה באתה שעה, גם אתם אבל הפעם חברים,תצטרכו כבר להביא בונבוניירה, כן?

ולאדם היקר לי מכל, שנותן לי את כל הסטרואידים בעולם ובתמורה לוקחת לי את כרטיס האשראי.- מאיה בתי שנותנת לי את כל הכוחות,שמחה, משמעות מוטיבציה, ובעיקר אדם בוגר וחברה טובה וחכמה לשוחח איתו. מאיה שגיא בתי שלי הרקדנית הציירת שחקנית, חוש הומור היסטרי הכי יפה בעולם תלמידה מצטיינת כל הזמן.




וכן קבלתי את המתנה כי מרגשת שיכולתי לבקש. -מוני ארנון הסולן המפורסם של להקת האחים והאחיות הקדיש לי שיר נתנה אם זה קוצים כאוב . זר מתוק מזה לא יכולתי לבקש.

תודה לכל האנשים היקרים, שהגיעו לערב מכונן ונצחי זה. לא התרגשתי כך מעולם.
תודה לדפנה פייזר, על המכתב המרגש, כל העזרה הנאמנה, החזון בכלל בפתיחת הבלוג לפני חמש שנים, לאורנה ביברשטיין תאומת נפש שלי, להירית סגל הטהורה, ולתמר טוניק, אחותי שכל מילה שלה היא פנינה מדויקת, המלווה אותי באהבה ורגישות נאמנות ככ הרבה שנים. לכל חברות השמחות ובעליהן משתפי הפעולה, והשוקקות עזרה ושמחה כמו קבוצת שושבינות עליזה עוד ימי הגימנסיה -מיה, רינת, דנה,ועוד ועוד שמקיפות בכזו עזרה שמחה ורגעי אושר. לך ויקטור חמישה ,המלאך המגן עם עיני התכלות המלאכיות, שנותנות לי כל החיים את הגיבוי לאותן שאלות קטנות אם נהגתי בסדר, ושאני צריכה ללמוד להיעזר ולקבל מתנות בה שמביך תמיד
דני פורת עומר,קיקה, סמדי ועוד .לרופאה הנאמנה שלי דר רות לאופר שבאמת אין כמוה.
תודה לתמיר שגיא, האבא הכי הנפלא ואוהב של מאיה, ולסבתא רוזי סבא ראובן הנפלאים
ולמשפחה הענקית שלי על כל סניפיה.

ועכשיו חזרו לחייכם, יש לכם אישור של ביטוח לאומי.  חתמתי להם פה פה פה. יאללה קניות מה בדיוק נראה לכם. האשראי חזר לנשום עצמונית.

אה כן,

ועל הדרך נוסעת בקרוב עם כל משפחתי לצימר קסום בתאילנד עוד לא הרג אף אחד קצת חול ים.אז קבענו שנה הבאה ואורן תעשה שלום שלום חצי חצי. שלכם לנצח נצחים שולי






https://www.youtube.com/watch?v=No8_n-51Fog



תגובה 1:

  1. תליון מיוחד הנה חנות לרכישת תליונים
    http://www.avgad.co.il/piindings-icirh/tlivnim-vmvtibim.html

    השבמחק